.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش مراکز عرضه سبد کالا در مازندران

معاون بازرگانی تجارت داخلی سازمان صنعت و معدن تجارت استان مازندران گفت: در دو روز گذشته 23 مرکز عرضه سبد کالا به مراکز قبلی افزوده شده و مراکز عرضه سبد کالا به 57 مرکز رسیده است.

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران: ابراهیم یعقوبی با اشاره به اینکه  هیچگونه کمبود کالا برای تامین سبد کالایی وجود ندارد افزود: هر روز به تعداد فروشگاههای پشتیبان برای فروشگاههای معین ،رفاه ،امکان ،اسکات  و فرهنگیان  افزوده می شود.

یعقوبی با اشاره به این که فروشگاهها برای گروه خاصی در نظر گرفته شده نیست، افزود: تمامی فروشگاههای دولتی و خصوصی موظف به ارائه سبد کالا به اقشار مختلف مردم هستند و توزیع سبد کالا از نور تا رامسر پس از مرتفع شدن  شرایط بحرانی و بازگشت به شرایط عادی  صورت خواهد گرفت و مردم در این مورد هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

یعقوبی با اشاره به این که توزیع سبد کالا تا پایان سال ادامه خواهد داشت، افزود: مردم از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشند زیرا تا زمانی که سبد کالا را دریافت نکنند به صورت ذخیره در کارت دریافت یارانه آنها خواهد ماند و در صورت لزوم تمدید نیز خواهد شد.

معاون بازرگانی تجارت داخلی سازمان صنعت و معدن  استان  تاکید کرد: اقلام سبد کالا با آرم سبد کالا تصویب شده و در هیچ فروشگاهی قابل انتقال به غیر و خرید و فروش غیر سبد کالا نیست.

وی در بخشی از سخننانش  تصریح کرد: افرادی که دارای دفترچه دریافت یارانه هستند و باید کارت در یافت کنند به بانکهای مربوطه برای صدور کارت مراجعه و پس از 72 ساعت کارت مورد نظر را دریافت دارند.

وی در همین زمینه افزود: بانکهای معین برای پیشرفت کار و همکاری با مردم قول صدور کارت را در زمان 72 ساعت داده اند.

یعقوبی با اشاره به اینکه هیچگونه مشکلی از لحاظ تامین کالا نیست افزود : تعدادی از فروشگاههای عرضه کالا فاقد دستگاه pos بانکهای عامل سامان ،پاسارگاد ،ملت  و پارسیان هستند که برای رفع این مشکل هم خواستار نصب  دستگاهها در فروشگاههای عرضه کالا شده ایم.

وی همچنین از همکاری صدا و سیما برای اطلاع رسانی در این شرایط ابراز نارضایتی کرد و گفت: در چنین وضعیتی که استان دارای شرایط جوی و بحرانی است و مردم نیز نیاز به حمایت و راهنمایی دارند صدا و سیما اطلاع رسانی و همکاری لازم را نداشته است.

یعقوبی خواستار همکاری بیشتر و حضور فعال تر فرمانداریها و روئسای ادارات برای توزیع بهتر سبد کالا در شهرستانها شد.

وی افزود: لیست تمام فروشگاههای ارائه سبد کالا بر روی بنر بر سر در فروشگاهها و نقاط عرضه نسب شده تا از تجمع مردم در یک نقطه جلوگیری شود.

معاون بازرگانی تجارت داخلی سازمان صنعت و معدن از مردم خواست با حفظ آرامش در فرصتهای باقی برای دریافت سبد کالا و به مراکز اعلام شده مراجعه کنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 بهمن 1392
ملاک واقعی برای گرفتن سبد کالا چیست؟ 1-من از نیروهای قرارداد مشخص با حداقل حقوق تامین اجتماعی شامل دریافت کنندگان سبد کالا نشدم.! 2- همکار دیگرم که دقیقا تمام شرایط مرا دارد شامل دریافت شد.(خدارو شکر) 3-جالب اینجاست چندین همکار دیگر که از پرسنل رسمی با حقوق بالای 1000000 تومان شامل دریافت شدند(خوشبختانه) 4-خدماتی اداره که از نیروهای شرکتی است شامل او هم نشده(متاسفانه) لطفا مسئولان با تدبیر پاسخ دهند تا همه قانع شو ند. ممنونم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.